divendres, 19 de febrer del 2010

Pau Vallvé

Tot escoltant un mític català: Per fer país insultem en català., veig que és d'un tal "Estanislau Verdet". I tot encuriosit em poso a buscar coses d'aquest fenòmen i vaig a parar a la seva pàgina web. I em trobo que diu:
Després d'acabar la gira del segon disc d'Estanislau Verdet, he decidit tancar el projecte durant un temps indeterminat. Tinc ganes de reprendre la meva discografia com a Pau Vallvé i de fer música i concerts que siguin més del meu estil. Tot i que no renego d'Estanislau Verdet, un projecte que m'ha encantat fer, però que no em representa. Ara tinc ganes de fer lo meu, senzillament.


Així que encara més encuriosit penso: quin deu ser el seu estil si aquest personatge no el representa? I he anat a parar a la seva pàgina web, la den Pau Vallvé. I penso.. curdons. Qui'l va palar, no fa pas mala música, i a més d'agradar-li la música, fa bons videoclips, és dissenyador web, té interés per instruments extranys i fa bona fotografia.

Així que encara més encuriosit em poso a clicar a tots els seus "projectes" (com m'agrada que la gent anomeni projectes a les seves idees!) i trobo: és productor amb uns estudis creats per ell, els estudis miau, que ha muntat un segell discogràfic i el més interessant de tot, que té un grup amb la seva parella increíble! Es diuen u_mä i fan una música brutal! Loopers, theremin, serra, guitarra.. mare meva, el meu somni eròtic per excelència.

Us deixo amb un vídeo seu:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada