dijous, 15 de setembre del 2011

Eliminar el quadre molest de "Desbloquejar anell de Claus"

A l'actualitzar a la última versió d'Ubuntu em va sorgir un "problema". Era una xorrada, però em molestava molt. Em sortia, cada vegada que volia connectar-me a internet sense teclejar la meva clau WEP o que el meu navegador recordava una clau del meu compte de facebook o correu, em demanava una contrasenya per a poder accedir a aquestes claus.

La resolució d'aquest problema és molt senzilla, i us recomano que ho feu ràpid perquè amarga moltíssim anar posant claus secretes tot el dia. A continuació teniu els passos a seguir:

1) Sistema-Preferències-Contrasenyes i claus de Xifratge
2) Cliquem amb botò dret sobre DEFAULT i cliquem a CANVIAR CONTRASENYA
3) Posem la contrasenya actual, i als camps de la contrasenya nova els deixem en blanc.
4) Acceptem que és una configuració no segura.

Problema resolt!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada