dilluns, 14 de març del 2011

Em trobo Jordi Pons a tot arreu!

El JP en què topo més sovint. El més conegut i màxim ambaixador d'aquest nom: un dels periodistes de la televisió pública del nostre país. Jordi Pons, Tv3, Generalitat de Catalunya; així ha decidit identificar-se després de cada reportatge.


I, sense esperar-m'ho, de cop i volta, em trobo a un altre JP. El que ha donat nom al meu bloc: Jordi Pons Sanginés, excursionista il·lustre. Tot va començar mentre estava al despatx d'un professor que em resolia un dubte. Fruit del desinterès per la solució que proposava al meu problema, vaig decidir concentrar-me en els pòsters esgrogueïts que cobrien aquelles parets blanques: imatges de satèl·lit, un calendari i imatges d'alpinistes. I allà, al bell mig d'aquell pòster de la primera expedició catalana a l'Everest, descolorit pel pas del temps, vaig observar amb emoció una cosa insòlita: el meu nom al costat de l'Avi del Bigoti.

Per un moment em vaig pensar que havia fet el cim. Però de cop i volta sento: veus? Doncs aquí hi anava un 'menys'!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada